De 1e dag @London - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van Laurien Overeem - WaarBenJij.nu De 1e dag @London - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van Laurien Overeem - WaarBenJij.nu

De 1e dag @London

Blijf op de hoogte en volg Laurien

20 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Barnet

Daar zijn we dan aangekomen op Londen stansed airport!
Eindelijk onze koffers gevonden en nu wachten in de aankomst hal of we een taxi chauffeur zien met een bordje met onze namen.. na 20 minuten wachten nog steeds geen taxi dus toen maar gevraagd of ze het wouden omroepen, na 30 minuten vertokken we naar ons gast gezin! Na 50 minuutjes rijden zijn we aangekomen bij ons gastgezin, een glimlachende vrouw opent de deur en heet ons van harte welkom! Het huis ziet er gezellig uit! Ze geeft ons een rondleiding door haar huis en settelen onze spullen! In de middag gaan we met de metro naar Camdentown een groot stadje met veel creatieve mensen! Het was gaaf om te zien! S'avonds hebben Ilva en ik tapas gegeten, goeie afsluiting van de 1e dag!

See you later

Tags: , , T , Ga